God Måndag

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 12:14:31 | I kategori: Hemma i Byn



Då var det måndag igen då. Allt tillbaka till det vanliga för de flesta.
Vecka 10 betyder sportlov för alla skolbarn häruppe och även Brolle som tar min bil och sin skoter och drar till fjällen idag.
För min del innebär det inte sån skillnad, jag sitter vid min dator och letar jobb eller nån kurs att gå. Jag vet redan vad jag vill gå för utbildning med den har inte intagning förrän till hösten så det är väl ett tag innan den går att söka. Men jag tänkte om det fanns nån liten kurs som jag skrev om förut som inte kostar massa pengar..
Tur google finns :)

Bjuder på en vårbild på mig från förr..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0