Antikrundan och hundar

Publicerat: 2012-03-08 Kl: 20:19:07 | I kategori: Hemma i Byn



Nu är det dax för veckans Antikrunda. Få se om jag har några fynd i byrålådan. :)

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu så jag har inte så mycket intressant att skriva om, men jag hoppas att det snart blir bättre.

Jag saknar att ha en hund men det känns lite trångt just nu med vattenskadan. Så jag tror vi har bestämt oss för att vänta OM inte den perfekta valpen skulle dyka upp.

Bilden är på mig ungefär 22 år och Hayze en Alaskan Malamute som Karln hade när vi träffades. Byns alfahanne men en otrolig nallebjörn som bara åt sin mat om man hällde grädde på den :)

 







Kommentarer
Postat av: Frida

Fin bild! :D <3

2012-03-08 @ 22:34:21
URL: http://fridawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0