Yeah

Publicerat: 2012-06-18 Kl: 21:24:40 | I kategori: Hemma i Byn



Jag avinstallerade appen och installerade den igen, så nu verkar det funka på mobilen iallafall!

Vi kom hem ganska sent igår kväll efter våran utflykt till fårfarmen någonstans i Jämtland och inte fick vi med grejerna hem heller. När vi kom till Brunflo och skulle tanka så är ena däcket helt borta på släpvagnen så vi fick lov att lämna den där tills idag.




Dagen har bestått av hundpassning, fikning med snickarna, städning och lite övningskörning med Frida :)
Jag tog t.o.m och rensade ur lite i garderoben som jag ska lägga i klädinsamlingen fram på byn!
Nu ska jag och Elviz mysa framför Tv:n innan det är dax att sova :)

 

 

En av mina fiiina tantblommor som inhandlades i helgen på trädgårn i Matfors. De har så mycket fina blommor så man skulle kunna handla sig bankrutt där :)

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0