Slö, Slapp och Likgiltig

Publicerat: 2012-06-02 Kl: 21:31:29 | I kategori: Hemma i Byn



Åhhh vilket förbannat skitväder det är!!
Soffan har varit min och Elviz bästa vän idag, massa serie tittande och surfande i cyberrymden.. Inte att förglömma, massa WF med Växjö har det också blivit.
Hon vinner för det mesta nu också men jag har blivit mycke bättre och rätt var det är så åker hon på spö ;)

Jag måste bara säga att jag är så glad att jag skaffade Elviz. Ångrar inte en sekund att just han fick flytta hem till oss.. Han är så go och vill vara med mig hela tiden. Jag är den bästa för honom och han är den bästa för mig :)


OBS OBS! Det är Karlns håriga arm ni ser inte min...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0