MidSummer Day 2012

Publicerat: 2012-06-23 Kl: 21:13:42 | I kategori: Allmänt



Hej läsare och alla ni övriga...
Idag är det midsommardagen och inte har den bjudit på en massa sol men varmt har det varit.. Gräsmattan har äntligen blivit klippt och vi har varit och firat fillefjongkens student..
 
Pappa var hit en sväng och tog med sig min dator, den ska få resa till sthlm imorrn och hälsa på en kille som är duktig på Mac och förhoppningsvis kan hitta igen mina bilder igen. Så nu får jag och Karln dela på hans dator så länge. Tur att hans enda intresse på datorn är blocket och tur att jag har min IPhone :)
 
Jag har lagt över lite bilder från kameran till Karlns dator så nu kan jag visa er några, resten från telefon kommer när appen fungerar igen..
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0