Längtan

Publicerat: 2012-06-25 Kl: 22:06:42 | I kategori: Hemma i Byn



Måndag och halvtråkigt väder men perfekt för målning av andra varvet runt fönstren.
Det är vad jag och Elviz har pysslat med plus lite apport och tack träning :) Han är så duktig då han vill..
 
Jag är helt utan bil just nu så jag är fastlåst här hemma på dagarna, men förhoppningsvis så är min bil klar på verkstan snart.. 
 
Idag är det en STOR dag!! 
Både Linda och Märta har landat i Sundsvall äntligen :) Jag längtar tills vi träffas och få rå om varann riktigt. Mollys 1-års dag ska firas med tårta och paket och jag ska få träffa Märtas nya kärlek. Spännande :)
 
 
Jag har läst mig till att blogg.se appen ligger nere eftersom att systemet håller på att göras om och alla bloggar ska flyttas till det nya innan de börjar att fixa appen.. Det var ju bara en jävla otur att det hände när min dator krånglar... Förhoppningsvis så är allt i sin ordning den här veckan. Håll tummar och tår :)






Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har inte haft några problem med appen, bloggar iofs inte jätteofta.:-) Hoppas det blir fint väder nästa vecka så vi får ses.:-)
Kram på dig Camilla

Svar: Den funkar fortfarande inte för mig :-(Det hoppas jag med.. :)
Kram
C

2012-06-26 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0