Ladies dinner

Publicerat: 2012-06-13 Kl: 00:54:50 | I kategori: Allmänt



Idag har jag och Elviz som sagt varit till Hälsingland och käkat middag med tre av mina gamla arbetskamrater. Åhhh vad jag saknar dem kände jag, men det är bara en av dem som jobbar kvar vi andra har lämnat skutan. Jag hoppas att vi kommer att hålla kontakten för alltid, för jag tycker så mycket om dem..

Elsa bjöd som vanligt på en massa gott :)
Som en "appetizer" fick vi smördegsknyte med lagrad ost, pesto och tomat.
Varmrätt, Fläskfilégryta med massa gott i och tillbehör.
Efterrätt, Rabarberpaj, glass och kaffe
Jag åt så magen stod rätt ut :)

Elviz trivdes som fisken i vattnet, han kanske kände sig hemma för han är ju född Hälsinge ;) Han sprang runt runt och inspekterade både ute och inne, fick en ben som han gnagde i sig och sov i mitt knä en stund..







Vi gick ner till sjön och stadsbrudarna plockade liljekonvaljer och klagade på myggen.. Hehe :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0