Asså Shiiiit

Publicerat: 2012-06-21 Kl: 22:26:10 | I kategori: Allmänt



Jag känner inte igen mig...
Hela Blogg.se är omgjort, allt är annorlunda. Vi får se om jag får till att publicera det här ens.
Appen fungerar inte och bildprogrammet i min dator ligger nere så det blir återigen ett inlägg utan bilder :( Sorry för det..
 
Idag har jag fått till att göra bra många ärenden efter mitt möte på ams. Började med Dollarstore där en massa rengöringsmedel hamnade i korgen plus såklart lite andra nödvändigheter ;)
Arken i Birsta nästa stopp, svart koppel och halsband, och godis till Elviz.
Ikea, rosa servetter, rosa serveringsfat och strumphängare till tvättvindan..
Willys, lite mat och hygienartiklar.
Jag visar serveringsfatet när jag fått bilderna att funka...
 
Sen gasen i botten hem efter en snabb sväng på trädgårn i Matfors..
 
Nu kom jag precis in efter att ha cuprinolat altan, oljat in utemöbler, planterat blommor och klippt halva gräsmattan (bensinen tog slut).
Glass och chokladsås ska lastas in i käften, sen ska jag sova för imorrn ska vi på Midsommarfirande...
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0