Tuesday afternoon and the sun is here, shining over the world

Publicerat: 2012-07-24 Kl: 19:50:23 | I kategori: Hemma i Byn



Vårat nya supersnabba internet fungerar inte för tillfället :(
Ringde och gapade i morse, för vi har precis bytt modem och det har inte fungerat bra alls. Tydligen är det nått problem med signalerna till alla nya R90 modem.
Jag kan tycka att det är konstigt att man skickar ut och startar upp en produkt som sen inte fungerar. Kanske dåligt kollad, inte vet jag..
Sur och utan internet är jag iallafall. Det är tur att Karln har ett gammalt modem på företaget som vi kan köra på, men han har det med sig på dagarna så då är jag helt utan :(
 
Solen har lyst på oss idag och jag har bara varit hemma och poat på.
Jag var på Ejes och köpte mer färg igår så jag har målat och städat och druckit massa kaffe med Nina.. Nu ska jag ta mig en cykeltur och kanske tvätta bilen när jag kommer tillbaka..
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0