Stucken

Publicerat: 2012-07-09 Kl: 23:24:07 | I kategori: Elviz



Min allra käraste Elviz har blivit biten/stucken av nånting idag, så han har varit svullen i halva ansiktet. Stackars liten, men nu börjar svullnaden ge med sig..
Han har varit pigg och som vanligt så jag har inte varit orolig, eller kanske lite men det tycker jag att jag får vara..
 
 
Eftersom att Elviz idag har varit med mig och målat så fick han sig sin första dusch nu på kvällskvisten. Jag gruvade mig lite och tänkte att jag kommer att få jaga honom runt hela badrummet och tvångshålla han, men jag tror aldrig jag sett en hund njuta så mycket av att bli duschad..
Han bara stod och gäspade och ögonen åkte igen hela tiden. En riktig njutare :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0