Rea Rea Rea överallt

Publicerat: 2012-07-26 Kl: 01:07:41 | I kategori: Hemma i Byn



Usch vad jobbigt det är att vara jag när det är REA överallt och pengarna tryter..
 
Just nu är det 50-70% på reapriserna, alltså nästan i stort sett gratis men ändå inte. Jaja, jag får vänta tills jag är färdigutbildat och miljonär. Då jävlar ska jag REA-handla så det står ut genom öronen..
Tror att jag eventuellt måste kosta på mig ett par svarta jeans innan jag börjar skolan, men det återstår att se om jag hittar några som passar..
 
Ska lägga ut lite mer kläder på Tradera så jag får in en liten extra slant :)
 
 
Dagen idag har sett ut ungefär som dagen igår (eller nu blir det ju igår och förrgår ser jag på klockan). Jag har målat, målat, druckit kaffe med Nina (Karlns syster). På eftermiddagen drog vi fram på byn och slukade en mjukglass.. Grillen på Byn måste ha Sveriges godaste mjukglass, den är helt suveränt god och med massa saltlakrids strössel på :)
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0