Ommöblering pågår

Publicerat: 2012-07-01 Kl: 22:08:05 | I kategori: Allmänt



Det är väl lika bra att förändra hela huset när man väl har börjat ;)
 
Idag blev vi bjudna på grill lunch i Lucksta hos Niclas och C1. Karln hjälper dem att  gräva till ny brokvist gånger två.
Det var länge sen vi träffades så det var mycket trevligt att surra av sig lite..
 
Sen hem och börja med omstrukturering av vardagsrummet. Jag tror det blev ganska bra.
Det är ett svårt rum att möblera för det är så långt och smalt så antingen är det den ena sidan eller den andra med nu gjorde jag nått spännande :)
Soffan är nu parkerad mitt i rummet, jag har tagit bort tv- bänken för den är såld så Tv:n står nu i en gammal öppen spis som inte är en öppen spis längre..
Vi får se hur länge det funkar. Nu vill jag bara måla och tapetsera om hela rummet men det får bli närmare hösten så jag hinner spara ihop lite balobas först..
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0