No Bike Today

Publicerat: 2012-07-13 Kl: 23:19:56 | I kategori: Hemma i Byn



Men nya årer till Edith har införskaffats.
Imorrn ska hon sjösättas och linan ska blötas för första gången i år :)
Så vi hoppas på uppehåll på kvällen iallafall..
 
Ingen cykelnisse har ringt i dag heller :( Jag som trodde att jag skulle få fara ut och cykla i helgen, men inte då. Flyt, vad är det?
 
Jag, mamma och Brolle har börjat spela ett skit roligt spel på telefon, Draw Something. Nu vill jag att ni gissar vad jag ritade till mamma...
 
 
Jag tycker själv att det är helt uppenbart vad det är...






Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gissar på en björk :)

2012-07-14 @ 07:57:04
Postat av: Linda

Jag gissar på en björk :)

2012-07-14 @ 07:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0