Maybelline

Publicerat: 2012-07-28 Kl: 23:24:25 | I kategori: Allmänt



Wooohooo, idag har jag avverkat en storhandling på Willys. Välbehövligt kan jag lova, 2395:- slutade notan på men då var allt slut här hemma.. Nu är det så skönt att ha påfyllt överallt..
Tog med mig Frida så hon fick övningsköra och vara min förste list strykare. Smidigt och bra. Vi var först ut till Birsta på apoteket och Bauhaus och köpte massa gräsfrön sen på Ejes och köpte vitfärg. Föreslog till killen i kassan att de skulle införa bonuskort på vitfärg. Tycker det skulle vara bra, köp fem och få den sjätte på köpet :)
 
 
Hem och packa upp alla sex kassar och blev bjuden på kaffe och wienerbröd i granngårn, sen blev det en välbehövlig powernap för mig och Elviz innan middag severades hos våra andra grannar i sommarstugan.. Ibland har man tur, även denna helg har vi sluppit laga mat själv :)
Där serverades nå lövbiff tjofräs a´ la thai typ med ris och grillad paprika och till efterrätt glass med krossad brago, bär, choklad och cointreau.. Mycket trevligt och gott må jag säga...
Nu har vi ju lite press på oss att bju tillbaka nångång..
 
Efter att ha smält maten tog jag mig en cykeltur och nu är det väl inte så mycket mer som händer.
Imorrn ska jag fortsätta att måla och förhoppningsvis sola litegrann..
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0