En tripp to town

Publicerat: 2012-07-12 Kl: 19:40:10 | I kategori: Allmänt



Morgonen började med ett möte på arbetsförmedlingen.
 
Sen åkte jag på shell, köpte med mig chokladmuffins och drog till Molly och hälsade på. Även hennes mamma och pappa var hemma så jag fick mig kaffe. Molly dricker inte kaffe än, hon säger att hon är för liten.. Jaja, nästa sommar, nästa sommar ;-)
 
När Molly skulle sova så åkte jag vidare till birsta en sväng. Köpte en taklampa till WiC:en hos Kamprad och kollade badrumsmöbler på K-Rauta. Nu har jag hittat möbeln jag vill ha :-) Skulle bara behöva få med mig Karln för smakråd och så jag slipper höra nån klagan sen att den inte är bra..
 
Obs! Tanten i spegeln tillhör icke möbeln..
 
Innan jag svira hem till byn så svängde jag in till mamma på en tallrik blodpudding. Hon ska åka bort en vecka till morfar så jag ville säga hej innan..
 
Nu har jag målat ett varv på hallmöbeln och sitter i soffan och tittar på två slöa killar som ligger och sälar här bredvid..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0