Dagens äventyr

Publicerat: 2012-07-27 Kl: 21:30:47 | I kategori: Hemma i Byn



Smarrig sopplunch bjöds vi på hos Nina idag och kladdkaka med glass och grädde till efterrätt.. Jag skyller på henne och Frida att jag går upp i vikt ;)
 
Sen låg jag ute i solstolen och läste ut Bingo boken, så nu måste jag rota i bokhyllan efter en ny.. Men jag vet att jag har massor med böcker som jag aldrig läst..
 
 
Gräsmattan fick sig en liten toppning, bättre att klippa ofta så fastnar inte gräsklipparn ihop så mycket.
Nu har jag precis kommit hem efter en cykeltur och ska ta med mig Karln på en fyrhjulingstur runt Viggesjön.. Sen vankas det kvällsfika i granngårn :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0