Blir det nån sommar?

Publicerat: 2012-07-10 Kl: 23:18:33 | I kategori: Hemma i Byn



Vad är detta??
Det är helt otroligt vilket jävulskt skitväder vi har. Vart är sommaren??
Vi behöver massa sol och värme innan vintern kommer och den kommer snart med stormsteg känns det som. Snart har halva juli gått och sen är det Stöde marknad och efter den kommer vintern. Ja, så är det...
 
Idag har jag målat klart inne i WiC:en så nu ska jag bara få råd att köpa all inredning. Tror jag ska köpa lite nu och då så det inte blir så mycket på en gång.. Ca. 4000:- kommer allt att kosta innan det är klart och då har jag räknat lite högt..
 
 
På eftermiddan tog jag med mig Frida och åkte till stan så hon fick övningsköra lite.. Vi hämtade cykelstället hos pappa och körde han till tågstationen.
Svängde förbi hos cykelnisse och skulle köpa cykel men den var förstås beställningsvara :( Förhoppningsvis kommer den hem innan  helgen...
Den är såååå fin och hela byn kommer bli avundsjuk på mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0