Vad gjorde jag på nyårsafton 2011-2012

Publicerat: 2012-01-01 Kl: 02:07:06 | I kategori: Hemma i Byn



Jag åt mat.
Vi var hos karlns syster, bara vi tre och åt, prata, satt med varsin dator, skålade in det nya året med äckligt sur Cava.

Jag fick ju äntligen äta min hummer, som jag längtat efter i många år. Det var gott och lagomt mättande. Det ska jag äta nästa nyår också.

Vi hade ansvar för varsin rätt.
Jag för förrätten
Karln för varmrätten
Syster för efterrätten


Innan gratineringen.

Mina otroligt vackra parmesan sticks! Nja, jag måste nog träna lite ;)

Snyggt va! Jag är mycket stolt :) Den gröna klicken är en örtdressing som jag la ner hela min själ i.

Efterrätt Polkadröm. Helt underbart god men jättemättande. Jag orkar aldrig äta upp hela.

Glömde knäppa kort på varmrätten, men vi åt en älgstek som vi gjorde i ugn och hasselbackspotatis.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0