Tro

Publicerat: 2012-01-25 Kl: 00:16:42 | I kategori: Renovering



Om jag ska åka på Ikea imorrn eller om jag ska vara hemma och städa sovrummet inför inflyttning. Men jag skulle behöva köpa en ny rullgardin eftersom jag brände upp den förra med mitt heta temprament ;)
Sen har jag även hittat en skitsnygg matta som jag skulle vilja ha i sovrummet. Det stod på Ikeas lagersaldo att de hade en matta kvar så risken finns att den är slut när jag kommer dit. Kanske ska vänta på påfyllning!
Tål att tänkas på!

Det känns helt overkligt att sovrummet är klart, så länge som jag väntat och längtat och nu kan vi äntligen flytta in! Men jag tror vi bestämde att vi ska sova första natten på fredag så vi kan ligga och dra oss första morgonen vi vaknar där. Eller? Jag och Karln har inte riktigt samma uppfattning vad ligga och dra sig betyder :)

Ni kanske tycker att jag är lite töntig men det här är stort för mig. Det är nånting jag velat gjort så länge jag bott här men inte kunnat förrän nu när vi äger huset..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0