Status på sovrums renoveringen.

Publicerat: 2012-01-18 Kl: 22:58:48 | I kategori: Renovering



Idag har jag äntligen fått besked av snickarna när de har tid att komma och göra klart. Såhär ser det ut just nu, det kan ju ändra sig många gånger än.
På söndag kommer Karlns bror och drar nya rör och sätter tillbaka elementen, sen på tisdag kommer snickarna. Så förhoppningsvis så sover vi i nya sovrummet nästa helg. Håller tummar och tår!!

Nya gardiner har jag beställt idag på Jotex, med rabattkupong på 100:-
Hittade jättefina gardiner på Hemtex idag för 399:- och sen var det 20% på det. Tyckte att det var lite mycket pengar men jag tänkte köpa dem ändå, tills jag kommer till kassan och hon frågar om jag fattat att det bara är en längd i paketet. Alltså skulle de har kostat 798:- och jag som tyckte det var dyrt med 399:- la genast tillbaka gardinen på hyllan.

Jag tycker det är svårt med gardiner, skulle vilja våga mer med färger och mönster men är rädd att det blir helt fel. Så jag håller mig till vitt och beiget och till jul lite rött.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0