Sleeping

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 00:15:30 | I kategori: Hemma i Byn



Vi sover jätteskönt i det nya sovrummet även fast det saknas mörkläggning. Men det ska åtgärdas i veckan. Det känns nästan som man blir bländad när man vaknar och det är vitt och ljust överallt. Lite mer saker på väggarna och mörkläggning så blir det perfekt. 

Första morgonen när Karln vaknade visste han inte vart han var, men han kom på det som tur är ;)



For your information så lyssnade jag på mina homies, my girls och beställde en svart text. Jag visar när postgubben har levererat och jag satt upp den ovanför Walk In Closet dörren. (Jag gillar att skriva/säga Walk In Closet) Ni kommer bli trött på mig och mitt tjat om min W.I.C :)






Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

Hej hej! Haft en bra start på veckan? :D Fin blogg du har förresten! :)

2012-01-30 @ 20:10:35
URL: http://julialahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0