Shopping i Birsta Stad

Publicerat: 2012-01-09 Kl: 19:09:19 | I kategori: Kläder



Vi har många födelsedagar i Januari. Så idag var det bara att sätta sig i stor audin och svira neröver stan (Birsta är stan för oss ute i skogen)


Elvira fyller 3 år och älskar Hello Kitty.
Ser ni att larmet sitter kvar på skorna? Blev trött när jag såg det, nu måste jag åka tillbaka och få det borttaget :(
Vill förtydliga att de inte är stulna... ;)


Gustav fyller 6 år och är frälst i Ben10 och önskar sig en Ben10 ultimate klocka. Dräkten var på rea så jag kunde inte hålla mig från att köpa den till :)


Till mig själv blev det två fönsterbrädor och konsoller till sovrummet. Jippie, vad roligt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0