Once upon a time at Birsta City

Publicerat: 2012-01-12 Kl: 20:03:27 | I kategori: Kläder



I morse åkte jag in till stan för att uträtta lite ärenden. Tänkte bland annat köpa gardinstänger till sovrummet på Ikea men de jag hade sett ut på deras hemsida såg så plastig ut så jag är fortfarande utan stänger.
Om nån vet var man kan hitta vita enkla gardinstänger kan ni väl säga till..

Jag hamnade inne på Birsta City tillslut där det är REA överallt, men jag handlade inget åt mig själv :) Det blev en hög med kalsonger på Dressman åt karln.

Jag valde med omsorg :)


Jo föresten jag handlade två saker till mig själv på apoteket. Ansiktskräm och finnmedel.

Roligt värre!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0