No Kamprad today

Publicerat: 2012-01-25 Kl: 17:32:12 | I kategori: Hemma i Byn



Det blev ingen stadsresa idag, sparar till mattan kommit i lager igen!
Jag har istället städat ur sovrummet och övriga huset efter snickarna. Jag hade missat att de satt taklist i kök, hall och gång in till vardagsrummet med. Karln ville överaska mig och jag märkte ingenting förrän han sa det förutom att det såg ut som snickarna hade möblerat om hela huset :)

Sen tog jag stor Audin och svedde fram på byn för att hämta tre paket, handla lite och lämna in byte av vårdcentral lappen. Jag har funderat länge på att byta vårdcentral men det känns jobbigt att måsta åka in till stan när man är sjuk. Men jag tror det är värt det av massa olika skäl. Så nu hoppas jag att Karln kör mig om jag blir jättedålig men det är nog inga problem för han är bra snäll :)


Nu har jag precis tryckt i mig en kopp kaffe, en mandarin och toblerone. Det blir sen middag idag för Karln sitter fast med en lastbil nånstans västerut..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0