Jag har lagt beslag på karlns dator :)

Publicerat: 2012-01-07 Kl: 00:30:03 | I kategori: Allmänt



Han har tittat på alla för idag nya maskin annonser på Blocket och ligger nu och sover. Internet är för honom bara Blocket :)

Vi har varit hos karlns bror med familj ikväll och lämnat julklappar eftersom de tillbringade julen i Thailand. Inte ett dugg avundsjuk är jag ;)
Det bjöds på thaimat, ILove och dessutom min favorit med kyckling i kokosmjölk.
Barnen fick jättefina badrockar med namnen broderat på. Jag knäppte kort, men självklart dagen till ära med riktiga kameran och inte ajfånen. Så nu kan jag inte visa er vad fin Gustav blev i badrocken... Nyårsraketerna som låg kvar i förpackningen då pappan (karlns bror) hamnade på sjukhuset på nyår blev också uppskjutna till Gustav stora förtjusning.
Nu ni, så låter min dator. Kanske kanske att den startar! Jag återkommer med bilder om det sker..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0