Inte nöjd med frisyren.

Publicerat: 2012-01-02 Kl: 18:56:13 | I kategori: Allmänt



Agnes rekommenderar inte sin hårfrisörska vidare, så att ni vet.
Först fick hon åka bil och det var inte det minsta roligt, blev åksjuk och jag trodde hon skulle dö. Sen gav de henne lugnande så hon blev full och nedan får ni se hur frisyren ser ut. Hon var inte direkt glad i mig när jag hämtade henne.. Men det är jag för det kan lätt bli sår och göra ont när hon får så mycket tover.
Nu sover hon ruset av sig ;)







Jag tycker synd om henne för det känns som hon skäms över hur hon ser ut och Ozzy blev rädd för henne och fick jättetjock svans. Men det kan ha varit för att hon var onykter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0