Det känns som att sovrummet aldrig kommer att bli klart.

Publicerat: 2012-01-04 Kl: 19:10:57 | I kategori: Renovering



Nu är rummet målat och jag håller på att måla runt dörrar och fönster, så nu skulle snickarna kunna komma och byta dörren in till min Walk in Closet och sätta golv och taklist.
Men, han är i Thailand och vi har ingen aning hur länge han blir borta och jag vägrar att flytta in i rummet innan det är helt klart. För jag vet hur det blir, då blir man tillslut hemmablind och ser inte att det saknas lister och då blir det aldrig några uppsatta.

Färgen på väggarna är jag riktigt nöjd med än så länge ialla fall. Får se hur det ser ut när alla möbler kommer på plats. Det är en cremevit färg som jag och en kille på Ejes färghus mixtrade och klurade fram. Jag var säkert där i närmare en timme och vi kollade på datorn och diskuterade. Jag hade fått tips på en färg som jag ville ha men receptet var inte fullständigt. Det är tur det finns kunnit folk annars hade det gått åt skogen..

image description

Mitt recept..
image description








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0