Då var det dax igen.

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 22:36:54 | I kategori: Allmänt



I helgen när jag skulle fylla på mat till fåglarna så ramlade fågelhuset ner och alla frön ut på backen. Det var ett stort hus och fullsmockat med frön så TRÖTT blev jag kan jag lova.
Så idag åkte jag på Colorama i Matfors och köpte två nya av den mindre och billigare varianten. För mat måste de ju ha de små liven och har man börjat mata dem så får man inte sluta.
Visste ni inte det, så vet ni det nu ;)

Sen drog jag på Apoteket för det är dax för avmaskning på katterna igen. Som vanligt så tror jag Agnes känner på sig att det är nått lurt på gång så hon har inte kommit hem idag. Men hon kommer inte undan ändå, för äckelmaskarna ska bort förr eller senare. Även fast jag får dras med två sura katter i några dagar..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0