Nytt till mitt hår

Publicerat: 2012-02-09 Kl: 00:13:49 | I kategori: Skönhet



Om det är nått jag lärt mig på senare tid så är det att det är värt pengarna att köpa de lite dyrare hårprodukterna. De räcker längre och är mycket bättre för håret. Tänk att det tog nästan 33 år ;)
Mitt hår har blivit mycket finare det senaste året sen jag började göra inpackningar varje vecka, det är nånting som jag aldrig tycker att jag har haft tid med förr..

Har nu köpt ett nytt märke både på shampoo, balsam och inpackning som jag ska prova och hoppas jag blir nöjd med.

JOICO shampoo & balsam



Moroccanoil inpackning.

Maria Montazami använder Moroccanoil oljan så det är därifrån jag fått att det märket är så bra (hoppas att jag också tycker det). Jag använder Orofluidos olja och den kommer att räcka i 10 år känns det som






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0