Var rädda om varandra

Publicerat: 2012-02-05 Kl: 17:58:26 | I kategori: Allmänt



Det blev en sen kväll/natt igår. Vi glodde på Sons of Anarchy till halv fyra i natt. Det var längesen det hände att vi varit uppe så sent tillsammans.
Klockan tolv vaknade jag av att Ozzy kom in och jamade i sovrummet och precis i samma veva ringde Karln och frågade om jag skulle med till stan en sväng. Så det var bara att kliva upp och dra plattången genom håret och på med massa varma kläder.
Fika hos Karlns mamma med nybakt sockerkaka, Dollarstore :) och Biltema sen hem igen. Nu har Karln tryckt i sig ett skrov och jag en kycklingsallad från grillen..

Jag måste bara avsluta med att jag tyckte att Thorsten Flinck var skitbra igår och glad att han inte åkte ut. Sen tycker jag även att han fått tagit otroligt mycket skit både på Twitter och i Tidningarna bl.a för att han tog ett "skamgrepp" som det står på Ana Gina. Skamgrepp är för mig nått helt annat än att lägga handen på rumpan på nån!
Nä, fy f*n för alla präktiga småjänter och "kändisar" som dömmer en men hyllar en annan som har gjort/gör precis samma sak..

Hejja Thorsten!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0