Inte ett dugg avundsjuk

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 20:20:14 | I kategori: Hemma i Byn



Då är onsdagen snart slut. Veckorna går så fort så jag hinner inte riktigt med, det är snart Mars.

Idag har jag agerat IT-tekniker åt Karlns moster med sambo som äntligen har skaffat internet. Ska tillbaka och ha kurs nån annan dag för jag var tvungen att gå hem och möta upp en snubbe som skulle titta på vattenskadan.
Nu är bollen i rullning och snart får vi veta hur stor skadan är och om vi klarar badrum eller inte.
Det känns som vi har fått jättebra kontakt personer och att vi nu kan släppa över vårat hem i säkra händer hur det än blir.

Min tok till Brolle har varit och köpt en ny skoter idag. I morse när vi prata satt han och tittade på bilar och efter några timmar ringer han och säger att han köpt en flång ny skoter. Ja Herre Gud, vad ska man säga. Dagens ungdom ;)




Hoppas att jag få låna den nån gång!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0