Sviken av cyber rymden

Publicerat: 2012-02-06 Kl: 01:11:33 | I kategori: Hemma i Byn



Vi har inte haft nått internet på flera timmar och jag har varit irriterad. På en Söndagkväll, hur kul är det?! Jag kan nästan inte acceptera att det inte fungerar när jag betalar för det. Precis som när det blir strömavbrott. Jag vet att jag är knäpp och att det finns hur mycket som helst som kan gå sönder på våra egentligen lyxsaker.. Men jag kan inte rå för det.

Helgen avslutades med riktigt redigt kok kaffe i grannars, sen hem och titta på kvällens Wallander- Skyddsängeln och tre avsnitt av SoA. Nu sover Karln så sött och jag ska snart göra han sällskap. Ska bara surfa runt och se om jag missat något roligt under kvällen ;)
Imorrn ska jag vara med min kompis Diva. Hoppas att det blir lite varmare ute så vi kan åka spark :)

http://medium.tradera.com/652/136801652_1.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0