Skottdagen idag alla Ladies

Publicerat: 2012-02-29 Kl: 19:22:48 | I kategori: Allmänt



Jag är fortfarande dålig men jag tog mig till Brolle en sväng idag ändå. Fick inte till moviecuben så den fick stanna kvar i stan. Det betyder ingen Jax Teller ikväll :(

Jaha ja, idag är det alltså skottdagen. Dagen då tjejerna får fria?! Jag hörde imorse på Nyhetsmorgon att det var ganska många ladies som tänkte fria till sina karlar idag. Hoppas de får ett JA då!
Glad är jag att jag inte fyller år en dag som denna, tänk er att bara ha födelsedag vart 4:e år. Hur kul är det att fylla 20 och se ut som 100.. :)


Idag är även dagen då prinsessan Madeleine träffar prinsessan Estelle för första gången. Hon landade på Arlanda imorse och är Just Nu på Haga slott. Det står så på Aftonbladet.. Jag tycker synd om Kungafamiljen nu som är så bevakad. Igår var det en bild på Victoria och Daniel och barnvagnen men text: Första barnvagns promenaden i Hagaparken.. Låt dem vara lite ifred nu alldeles i början. Jag förstår att alla vill veta, jag tycker också att det är roligt men det måste finnas gränser...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0