Mello

Publicerat: 2012-02-04 Kl: 20:19:15 | I kategori: Allmänt



Nu sitter jag med spänd förväntan och väntar på min idol Thorsten Flinck i melodifestivalen. Det ska bli mycket spännande och se vad han har att erbjuda. Man vet ju lixom aldrig vad som händer när han är i farten.

Jag blev bjuden av Märta för många år sen på enmans teatern PARIA med Thorsten Flinck. Det var det bästa jag sett tror jag. Vi skrattade och tänkte men herre gud om vart annat. Mycket som hände under teatern var nog inte meningen att det skulle hända.
Nån dag senare läste jag tidningen och där bad han om ursäkt till Sundsvalls publiken för att han hade varit oförskämd. Ingenting som jag märkte men samtidigt får man räkna med lite ohyfs när man tittar på honom tycker jag. Det är ju det som är bra :)

http://www.sfoto.se/sites/default/files/imagecache/gallery/presentation_images/875/thorsten_flinck.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0