Duktiga C

Publicerat: 2012-02-02 Kl: 18:47:35 | I kategori: Allmänt



Jag har varit hos tandläkarn idag och det är ju alltid lika roligt för plånboken, 1050:- för undersökning och lite borttagning av tandsten. Men jag fick beröm för jag har så fina tänder, inga hål och lite tandsten :) Tandhygenisten tyckte bara att jag skulle gå ner längre med tandtråden än vad jag gör. Jajamen sa jag! Men sanningen är den att jag använder aldrig tandtråd ;) Jag kan inte, får lixom inte in det i min rutin och tro mig jag har försökt.
Ett år till nästa besök, så kanske att jag får till tandtråds användandet detta år...


http://lenahaga.blogg.se/images/2011/karius_173115165.jpg
Karius och Baktus






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0