Trött Trött Trött

Publicerat: 2012-08-11 Kl: 22:00:56 | I kategori: Hemma i Byn



Jag är sååå trött idag...
Inte många knop gjorda, hade nog inte tagit mig upp ur soffan imorse om inte Nina sms:a och bjöd på kaffe..
 
Lite ved har jag travat, kört en tvättmaskin och pluggat lite sen har det varit slött på sofflocket.. Men det är skönt ibland de med :) Får se om jag tar mig till Birsta imorrn istället..
 
Karln har jobbat hela dan och när han kom hem startade vi grillen och lagade en gourmé middag och satt ute och åt.. Vem vet, det kan vara sista gången man kan sitta ute..
Nu har vi tryckt i oss varsin mjukglass från grillen och sitter med matkoma i soffan..
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0