Ingen marknad blev det i år

Publicerat: 2012-08-19 Kl: 21:02:18 | I kategori: Hemma i Byn



Igår kväll firade vi Josefin som fyller 20 år..
Helt otroligt att ungen har blivit så gammal :) Hon hade gjort tre olika sorters pajer och sallad som hon bjöd på och kaffe med tårta till efterrätt.. Jättegott var det och massa paj blev det över så jag och Karln fick lunch idag :)
 
Elviz blev trött av allt kalasande och somnade i Karlns knä :)
 
Idag tänkte jag åka på Selånger marknad men jag struntade i det. Kände att jag ville vara hemma och stöka undan en massa städning och målning så jag slipper det i veckan när jag ska sitta och plugga :)
Jag och Elviz tog en powernap på eftermiddan och jag läste lite på Jenna boken, skönt att slippa känna sig stressad och inte gick det en massa onödiga pengar på skitsaker..
Just nu sitter jag och vaktar en auktion på Tradera, ett par svarta converse känns helt rätt just nu ;-)
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0