Vitlök, skrot och lampor

Publicerat: 2011-09-23 Kl: 18:58:11 | I kategori: Allmänt



Vitlöken är i backen, ska bli spännande att se om det blir något till nästa höst!



Sen har det som jag inte trodde skulle hända i år hänt!! Kommer ni ihåg den där stora skrothögen som karln kallade bra att ha hög? Den är borta, jag är så lycklig och vi fick 5068:- för den. Inte dåligt, nu blir det mer grus till gårdsplanen..



Jag har varit och köpt nya utelampor idag. Tycker inte om när det är mörkt på gården. Vill kunna se om det springer bovar runt huset.. Köpte en strålkastare som ska sitta på garaget som det är rörelsedetektor på och en fin lampa som ska sitta på huset. Jula har lite reapriser på belysning nu och jag hittade en som jag kallar stall lampa för 149:- På andra affärer kostar en sån från 800:- och uppåt. Så jag gjorde ett fynd tycker jag..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0