1 meter ungefär...

Publicerat: 2011-09-19 Kl: 18:17:32 | I kategori: Allmänt



...måste det ha regnat idag!! Jag som hade tänkt plantera mina vitlökar men det får vänta tills imorrn.



Gårdags eftermiddan spenderades hos pappa som rensade upp i min dator, så nu är den som ny igen :) Men jag skulle bra gärna vilja ha en ny dator, så innerst inne hoppas jag lite att den här ska gå sönder så jag måste köpa en ny. För jag kan inte köpa en ny så länge som min Vaio fungerar. Inget ont om Sony Vaio, det är den bästa dator jag haft men det är alltid roligt med nytt :)




Söndagsmiddan bestod av Flygande Jakob, Den gamla 80-tals klassikern (tror jag den kallas el. kanske 90-tal?) Supergott är det iallafall tycker både jag och karln och perfekt matdosemat..
Kvällen tillbringades framför tv.n till Sommarspelen där min favorit Katrin Z åkte ut :( Sen blev det film med Will Smith, I am Legend. Lite hemsk men bra. Jag har blivit känsligare för hemska filmer på senare år, tycker inte riktigt om att bli rädd! Fin hund hade han iallafall..



See you later!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0