Vilodagen

Publicerat: 2011-10-16 Kl: 20:44:12 | I kategori: Allmänt



Idag har det varit full fart hela dagen. Började med att putsa alla fönster på utsidan, det behövdes kan jag lova.. Efter det gick jag lös med sågen på några träd och buskar. Resultatet ser bra ut än så länge, vi får se om de överlevt min behandling till
sommaren ;)
Fick en liten rast då Mats kom och drack kaffe, sen iväg och tog upp Edith ur tjärn.. Tack till snälla grannen som vi fick låna båtvagnen av..
Innan vi gick in och laga middag skickade jag upp karln på vinden för att isolera runt skorsten, så nu hoppas jag att vi slipper problem i vinter..
Det känns att jag har varit ute hela dagen, blir sådär skönt trött och kommer säkert att sova gott inatt.

Karln bytte till vinter skor på Audin



Edith på väg upp ur vattnet..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0