Lördagskväll & Kung Bore

Publicerat: 2011-10-15 Kl: 23:16:00 | I kategori: Allmänt



X-men 2 på sjuan, Ben & Jerry och en flaska bubbelvatten. Kan det bli bättre?
Ja, de kan det. Med en bättre film t.ex. Sen skulle jag bra gärna vilja vara inne i stan och träffa Växjö-borna innan de åker hem igen, men det blir inte alltid som man tänkt sig..

Sova i vårat "nya" sovrum ska vi göra inatt. Jag hoppas det går bra med den nya sängen för karln, men jag tror den kommer att vara för mjuk. Om så är fallet kommer jag att ha en säng till salu för då måste en ny införskaffas..

Idag har det varit riktigt kallt ute och på vissa skuggställen har frosten legat kvar hela dan. Snart är Kung Bore här med allt vad de innebär. Måste få iväg fyrhjulingen för montering av plogblad innan han kommer..



Imorrn ska jag försöka få karln att göra nån nytta här hemma, återstår att se hur det går med den saken ;) Han har lovat att fixa middagsmaten iallafall..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0