En efterlängtad premiär

Publicerat: 2011-10-04 Kl: 19:28:03 | I kategori: Allmänt



Ikväll börjar äntligen Desperate Housewives, sista säsongen är det också! Spännande..
Karln är och handlar kinamat som jag sitter och längtar till. Mer händer inte i byn en tisdagkväll som denna..



Igår gick jag och hämtade min kompis Diva en sväng och släppte henne som jag alltid gör, direkt när hon såg att vi var på väg ner till oss så sprang hon som en avlöning. Jag ropade och skrek och hon brukar alltid komma tillbaka då men inte igår. Jag tror hon blev döv en sväng ;)
Ialla fall så misstänker jag att hon fick syn på Agnes och jagade upp henne i skogen för jag har inte sett till henne sen dess.
Diva kom tillbaka efter ett tag och då var jag nere på grannarnas gård och ropade. Då ställde hon sig på tomtgränsen, tittade på mig och skällde precis som: Vad gör du där nere, kom tillbaka!
Jag hoppas att hon inte skrämt ihjäl lilla Aggan och att hon kommer hem snart







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0