Björnen sover snart..

Publicerat: 2011-10-26 Kl: 20:50:18 | I kategori: Hemma i Byn



Igår kväll frågade karln om jag ville följa med till skogen med diesel till en av hans maskiner, men jag sa nej för Desperate Housewives började snart..

Efter ett tag ringer han och säger -Tänk om du kunde slita dig från Tv.n nån gång och följa med på äventyr!

Han hade varit en halvmeter från att köra på en björn som sprang över vägen.
Tänk om jag hade följt med, då hade jag fått en dröm uppfylld. Att se en björn ute i det fria, när jag sitter tryggt i en bil.
Nästa gång kanske..



Här får ni en bild som jag knäppt på en björnskit och en av karlns arbetskompisar markerat med signalfärg..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0