Barr

Publicerat: 2011-10-20 Kl: 18:26:51 | I kategori: Allmänt



Efter en hård dag på ranchen och en väldigt kulinarisk middag bestående av korv och makaroner, sitter jag nu och slötittar på #AdamLive.
I nästa reklampaus ska jag smeta in håret i laxeringsoljan och sedan efter den suttit i ett tag ska jag ta en lång varm dusch, känner mig lite frusen och barrig.. Jag funderar över en grej, har varit ute och sågat och klippt buskar idag. Med långkalsonger, byxor och tre tröjor.. Hur kan jag ha en massa barr och kvistbitar innanför långkalsongerna?! De sitter tajt i midjan och benslut, så jag förstår inte..



Appropå barr funderar jag på att klippa mig.. Mitt hår är i så många olika längder och jag vill ha allt lika långt, så om jag klipper en bit så blir det lite jämnare.. Kom på det igår när jag skulle sova. Tänker som mest då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0