Golv, väggar & vitfärg

Publicerat: 2011-11-10 Kl: 21:24:05 | I kategori: Inredning



Imorrn ska jag prova min tur och åka till Bauhaus och kika om golvet finns i lager.. Önska mig Lycka till!!

När jag är igång och pratar golv så tänkte jag även säga en sak om väggar.
Fy F*n vad många vitfärger det finns! Jag ser nästan ingen skillnad på alla nyanser. Är nog vitblind tror jag :)
Det är tur jag läser så mycket bloggar så jag får tips på fina vita brytningar. Ska måla väggarna i sovrummet, tänkte att det är smart. Dels för att det är lätt att måla om och måla över om det skulle bli nå smuts eller skada på väggarna (har en karl som är skitig jämt).

Sen hade Enzo en förmåga att ligga på rygg med tassarna uppe på väggen så tapeten blev inte så fin och man vet aldrig, kanske nästa hund gör likadant då kan jag bara ta penseln och fixa till.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0