Synsk?

Publicerat: 2011-11-07 Kl: 23:18:44 | I kategori: Allmänt



Ibland tror jag att jag är lite synsk eller så är det bara slumpen, för egentligen tror jag inte på sånt.

Idag när jag var inne i köket och pysslade och sen gick och satte mig i soffan med datorn i knät, så började jag tänka på Märta. Tänkte på jul då hon kommer hem och att det var länge sen jag pratade med henne.. Ibland får jag sån längtan efter mina vänner som inte bor kvar här :(

Efter ett tag så tog jag upp telefonen och skulle kolla nått och då har jag ett missat samtal FRÅN MÄRTA. Hon har alltså ringt då jag var inne i köket och jag hörde inte för diskmaskinen var på!
Sånt kan jag tycka är lite snubbigt..

Självklart ringde jag upp henne och vi pratade läääääääänge eller ett tag iallafall och om en och en halv månad kommer hon och A hem..
Även Växjöborna kommer hem så jag får rå om dem lite till jul :)


Märta by the sea






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0