Kallt

Publicerat: 2011-11-23 Kl: 21:08:29 | I kategori: Hemma i Byn



Jag sitter och fryser i min OnePiece med massa kläder under.

Imorse vaknade jag av att det luktade konstigt inne. Kände inte vad det luktade, så jag sprang runt som en yr höna. Tillslut fattade jag att det kom från pannrummet! Så jag fick stänga av hela systemet och vädra så mycket jag vågade i väntan på att karln skulle komma hem från jobbet.
Det är nånting som gått sönder så all rök kommer in!! Låter härligt va?
Värst är det i förrådet men hade lika gärna kunnat vara i min Walk in closet ;) som ligger vägg i vägg. Det luktar inte gott kan jag lova.
Men som tur är har jag en händig karl, så snart är det fixat och varmt igen :)

Dagens middag bestod av härlig hemmagjord pytt. Det är så gott med riktig husmanskost...


 

Nu flyttar Carina Berg in hos La Camilla.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0