Det ekar i kylen..

Publicerat: 2011-11-02 Kl: 20:36:54 | I kategori: Allmänt



När jag öppnar kylskåpet blir jag nästan bländad, för det enda jag ser är vita väggar. Det var länge sen det var så tomt som det är nu. Varför är det alltid då man blir som mest sugen på nånting? Vad som helst bara nånting! Men det finns inget att trycka i ansiktet mer än ost och en ostskiva släcker inte direkt suget.

Nog för att jag älskar ost i alla dess former och smaker och på nästan allt. Jag blev till och med kallad för osten av en kär vän i våran ungdoms dagar.




Nä, det är väl bara att ta tag i saken och åka på Willys och storhandla imorrn. Jag kan ju inte sitta här och klaga när det egentligen bara är att sätta sig i bilen och åka till affärn..
Imorrn kväll ska jag frossa i nått gott, måste bara fundera ut vad!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0