Dagens utflykt

Publicerat: 2011-07-11 Kl: 23:22:14 | I kategori: Allmänt



Det gick bra att köra, jag fick bara lite ont i benen.. När jag kom fram blev jag bjuden på lunch biffar, pärer och sås. Gött! Sen tvingade jag Märta med mig på en åktur, hon erkände tillslut att det var ganska roligt. En riktig fegis är vad hon är ;) medans hennes dotter hoppade upp och vill åka på en gång..

Klappat en liten fölpojke har vi gjort.. Jättegullig var han.
Min guddotter har en alldeles egen häst hemma hos morfar, en liten shetlandsponny som heter Petter..
Sen satt vi ute och njöt av EM solen och pratade i flera timmar innan det var dax för mig att åka den långa vägen hem.. Solen sken och det var så härligt att susa fram i skogen men rätt var det var så började det störtregna, blöt blev jag och skitig blev fyrhjulingen men hem kom jag till slut...
Imorrn kommer kanske kära mammsen på besök :)
Nu Johan Falk.
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0