IPhone

Publicerat: 2011-07-19 Kl: 21:26:50 | I kategori: Allmänt



Vad gjorde man innan iphonen?
Jag är nog en av dem som haft flest mobiltelefoner i världen.. Karlns bror säger att jag har nån mobil-fetisch :) Jag har nog aldrig haft en mobil ett helt år eller jo, en Ericsson k850i hade jag i ett år och några månader. Den gick faktiskt sönder så jag var tvungen att köpa en ny..
I julas fick jag en Iphone 4 av min pappa och bror och jag har aldrig varit så nöjd med en telefon.. Man kan göra nästan allt med den.. Betala räkningar, buda på tradera, kolla vädret (men det stämmer sällan), läsa tidningen, spela spel, maila, lyssna på radio m.m m.m det tar aldrig slut.. Jag har hittat det jag sökt i så många år!! ;)
I love my Iphone

/C







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0